Mijn account - Veelgestelde vragen


Als ik mijn e-mail adres en wachtwoord invul kom ik niet ingelogd. Wat doe ik fout?

Gebruik altijd het e-mail adres waarmee je bij ons bent ingeschreven. Daaronder vul je je wachtwoord in.

Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, kun je deze eenvoudig instellen via Wachtwoord vergeten? onder het inlogmenu.

Lukt het inloggen dan nog steeds niet, neem dan contact op met ons officemanagement kantoor@lbbo.nl of telefonisch 085-7606246


Ik kan niet inloggen

Je logt in met het e-mail adres waarmee je bij ons staat ingeschreven en het bij jou bekende wachtwoord. Mocht je dit vergeten zijn, kun je deze opnieuw instellen via Wachtwoord vergeten? onder het inlogmenu.

Weet je niet meer onder welk e-mail adres je staat ingeschreven? Of wil het inschrijven dan nog steeds niet lukken, neem dan contact op met het officemanagement kantoor@lbbo.nl


Er wordt gevraagd om mijn e-mail adres en wachtwoord als ik wil inloggen. Ik heb geen wachtwoord ontvangen, wat moet ik doen?

Tijdens het aanmelden als lid via de website, heb je zelf gekozen voor een wachtwoord. Ben je dit vergeten? klik dan op Wachtwoord vergeten? onder het inlogmenu. Je krijgt dan een e-mail toegezonden waarin je het wachtwoord opnieuw zelf kunt instellen.

Let op, gebruik hier wel het e-mail adres waarmee je bij ons bent ingeschreven. Mocht dit gewijzigd zijn, neem dan contact op met ons officemanagement kantoor@lbbo.nl


Mijn e-mailadres is gewijzigd. Hoe moet ik dat veranderen ?

Klik na het inloggen (met het oude e-mailadres) op 'mijn account'.
Daar vind je alle persoonlijke gegevens en kun je het nieuwe e-mailadres wijzigen. Klik na het invullen onderaan de pagina op 'opslaan'  en het e-mailadres is gewijzigd. Je kunt dan voortaan inloggen met het nieuwe e-mail adres.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Je kunt zelf het wachtwoord opnieuw instellen door op de link Wachtwoord vergeten? te klikken onder het inlogmenu op de website.

Let op, gebruik hier het e-mail adres waarmee je bij bent ingeschreven. Mocht dit e-mail adres gewijzigd zijn en heb je geen toegang meer tot het oude e-mailadres, neem dan contact op met ons officemanagement, zij passen het e-mailadres dan voor je aan, zodat je zelf het wachtwoord weer opnieuw kunt instellen.

Je ontvangt na het versturen van het e-mail adres een mail waarin je het wachtwoord opnieuw kunt instellen.


Ik wil graag mijn naam wijzigen. Hoe doe ik dit?

Als er wijzigingen zijn in de naam, kun je dit doorgeven aan ons officemanagement. Zij verweken dit verder

kantoor@lbbo.nl


Ik wil graag de betalingswijze aanpassen. Kan ik dit zelf doen?

De betalingswijze kun je niet zelf aanpassen. Mocht je dat willen wijzigen, stuur dan een e-mail naar kantoor@lbbo.nl zij zullen dit verder verwerken.


Ik heb de contributie overgemaakt, maar ik kan niet inloggen en krijg een betalingsherinnering

Je betaling is waarschijnlijk nog niet op ons kantoor verwerkt. Zodra dit is gebeurd, sturen wij een betalingsbevestiging.

Ons systeem stuurt echter automatisch herinneringen, soms passeren deze elkaar. In dat geval willen we je vragen de herinnering als niet verzonden te beschouwen.

Mocht de betaling langer dan 2 weken geleden gedaan zijn en je hebt nog geen betalingsbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze administratie admin@lbbo.nl 
Geef daarbij de volgende gegevens aan ons door:

  • wanneer is de betaling bij jou afgeschreven
  • van welk bankrekeningnummer is het afgeschreven
  • naar welk bankrekeningnummer is het overgemaakt
  • wat is de omschrijving die hierbij is gebruikt.

Mijn rekeningnummer is gewijzigd, hoe kan ik dit doorgeven?

Mocht je een automatische incasso hebben afgegeven en je rekeningnummer wijzigt, dan kun je dit via een e-mail aan kantoor doorgeven.

Wij zorgen er dan voor dat je een nieuw incassoformulier krijgt toegestuurd.


Certificaat van deelname

Voor leden is hun certificaat van deelname aan een van onze activiteiten, te downloaden in 'mijn account'.

Na een week is via 'mijn account'het certificaat beschikbaar.

Hoe kan ik het certificaat downloaden:

Je logt in op de website www.lbbo.nl met het e-mailadres waarmee je bij ons staat ingeschreven.
Vervolgens ga je naar ‘mijn account’ 

In mijn account kun kies je voor inschrijvingen activiteiten.

In het volgende scherm kies je voor de bewuste activiteit, daar kun je de factuur of het certificaat downloaden.




 


Waar kan ik mijn lidmaatschapsnummer vinden?

Je kunt je lidmaatschapsnummer op 2 manieren vinden:

  • de factuur terugvinden die we je voor de contributie hebben gestuurd. Het factuurnummer bestaat uit het jaar waarover de contributie wordt berekend gevolgd door je lidmaatschapsnummer.
  • Ook is het te vinden onder mijn account op het afgesloten gedeelte van de website.